• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer
HAMK Unlimited

HAMK Unlimited

Julkaisuja Hämeen ammattikorkeakoulusta

  • Lehdet
        • Professional
        • Journal
        • Scientific
  • Alat
        • Ammatillinen osaaminen ja opetus
        • Biotalous ja luonnonvara-ala
        • Hyvinvointi ja sote-ala
        • Kulttuuri ja muotoilu
        • Teknologia ja liikenne
        • Yrittäjyys ja liiketoiminta
        • Muut
  • Kokoelmat
        • Avoin Häme
        • CleanExport
        • Digitalisaatio ja muutos / Digitalization and Change
        • DigiTrail
        • Employers’ perspectives on ePortfolios
        • Empowering ePortfolio Process
        • Higher education perspectives on ePortfolios
        • Innovaatiojohtaminen
        • Liikenne 4.0
        • Luomussa vara parempi
        • PoliRural – Hämeen maaseutua kehitetään tulevaisuutta ennakoimalla yhdessä
        • Problem-based learning & agropreneurship in Africa
        • Maahanmuuttajien urareitit
        • Nuoret huippumyyjät
        • Office 365 -intran käyttöönotto HAMKissa
        • Oppimisen digiagentit II
        • Students’ perspectives on ePortfolios
        • TAIKOJA
        • Uudistuva hevostalous
        • Universal Design for Learning (UDL)
        • KIITO – Kiertotalousosaamisella uudistuvaa liiketoimintaa
  • In English
        • Articles in English
        • About HAMK Unlimited
        • Instructions for writers
        • Instructions for reviewers
        • Contact editorial staff
  • Ohjeet
        • Kirjoittajan ohjeet
        • Arvioijan ohjeet
        • Info

Scientific

Kuuntele - Listen

Gen Z’s Values and Future Aspirations: Insights from Two Finnish Studies

04/04/2025
Lue lisää

Korkeakouluopettajien kokemuksia korkeakoulupedagogisen täydennyskoulutuksen vaikuttavuudesta

14/03/2025
Lue lisää

The Use of ePortfolios in Higher Education: A Case Study

29/11/2024
Lue lisää

Becoming a DBE teacher. Teachers’ understanding and needs at the beginning of the transition to design-based education

14/06/2024
Lue lisää

Digitaalisen opiskelusovelluksen kehittäminen terveysalan opettajien kokemana

04/04/2024
Lue lisää

Sosiokonstruktivistisen oppimiskäsityksen mukaisia pedagogisia ratkaisuja kahdella keskustelunanalyysin ja vuorovaikutuslingvistiikan yliopistokurssilla

27/03/2024
Lue lisää

Opiskelijoiden kokemuksia korkeakoulujen yhteisistä vieraiden kielten verkko-opintojaksoista

02/02/2023
Lue lisää
A lakeview, with a silhuette.

Evaluating situation of life with the 3X10D survey – How reliable is the assessment?

16/12/2021
Lue lisää
Huone, jonka takaseinälle on Vgoray-tekniikalla heijastettu laservaloja.

Creating an Audio-Visual Restorative Environment to Decrease Work-Related Stress

25/08/2021
Lue lisää

Ammattiravivalmentajat Suomessa

22/04/2021
Lue lisää

Detection of enteric viruses in water samples: the advances and challenges over the last years

21/10/2020
Lue lisää

“Loistavaa, kun opittavat asiat piti löytää omasta työstä”

05/06/2020
Lue lisää

Opettajan ammatillinen osaaminen ja osaamisen kehittäminen alati muuttuvassa toimintaympäristössä

06/03/2020
Lue lisää

Historian alumnien ohjauskäsitykset – kehitysideoita yliopistotason ohjaukseen

13/01/2020
Lue lisää

”Tuska ei vähentynyt, mutta ymmärrys lisääntyi”: Johtajien ja esimiesten kokemuksia kompleksisuusajattelun opetuksesta

03/09/2019
Lue lisää

Pedagogical Goals and Practical Implementations within the Finnish-Brazilian Gira Mundo Finlândia Pilot Programme

14/12/2018
Lue lisää

Students’ experiences of collaborative learning on digital youth work cMOOCs

21/11/2018
Lue lisää

Yhteisöllisen oppimisen opiskelijakokemuksia digitaalisen nuorisotyön cMOOCeissa

05/04/2018
Lue lisää
skull

Havaintoja osaamisen rakentumisesta ja tulevaisuuden osaamistarpeista terveysalalla

29/10/2017
Lue lisää

About Collective Responsibility

10/02/2017
Lue lisää

Nuoren elämäntilanteen hahmottaminen 3X10D-mittarilla

09/02/2017
Lue lisää

Primary Sidebar

HAMK Unlimited: Scientific
julkaisee vertaisarvioituja, tieteellisiä soveltavan tutkimuksen artikkeleita.

ISSN 2489-2939
Vertaisarviointitunnus
HAMK Unlimited Scientific on saanut 15.2.2017 Tieteellisten seurain valtuuskunnan rekisteröimän kansallisen vertaisarviointitunnuksen ja on sitoutunut noudattamaan tunnuksen käytölle asetettuja ehtoja.

Footer

HAMK UNLIMITED

HAMK Unlimited on Hämeen ammattikorkeakoulun open access
-julkaisuportaali. Julkaisuista vastaa HAMKin toimituskunta.
julkaisut@hamk.fi

TIETOA SIVUSTOSTA

Alasottoilmoitus
Käyttöehdot
Saavutettavuusseloste

Häme University of Applied Sciences

Copyright © 2025 · Genesis Sample on Genesis Framework · WordPress · Log in

Sivustollamme hyödynnetään evästeitä, jotta voimme seurata sivuston käyttöä ja kehittää palveluamme. HyväksyKieltäydyLISÄTIETOJA