• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer
HAMK Unlimited

HAMK Unlimited

Julkaisuja Hämeen ammattikorkeakoulusta

  • Lehdet
        • Professional
        • Journal
        • Scientific
  • Alat
        • Ammatillinen osaaminen ja opetus
        • Biotalous ja luonnonvara-ala
        • Hyvinvointi ja sote-ala
        • Kulttuuri ja muotoilu
        • Teknologia ja liikenne
        • Yrittäjyys ja liiketoiminta
        • Muut
  • Kokoelmat
        • Avoin Häme
        • CleanExport
        • Digitalisaatio ja muutos / Digitalization and Change
        • DigiTrail
        • Employers’ perspectives on ePortfolios
        • Empowering ePortfolio Process
        • Higher education perspectives on ePortfolios
        • Innovaatiojohtaminen
        • Liikenne 4.0
        • Luomussa vara parempi
        • PoliRural – Hämeen maaseutua kehitetään tulevaisuutta ennakoimalla yhdessä
        • Problem-based learning & agropreneurship in Africa
        • Maahanmuuttajien urareitit
        • Nuoret huippumyyjät
        • Office 365 -intran käyttöönotto HAMKissa
        • Oppimisen digiagentit II
        • Students’ perspectives on ePortfolios
        • TAIKOJA
        • Uudistuva hevostalous
        • Universal Design for Learning (UDL)
  • In English
        • Articles in English
        • About HAMK Unlimited
        • Instructions for writers
        • Instructions for reviewers
        • Contact editorial staff
  • Ohjeet
        • Kirjoittajan ohjeet
        • Arvioijan ohjeet
        • Info

Nuoret huippumyyjät

Kuuntele - Listen
Yrityscase: Riihimäen teatteri

Tehoa teatterin myyntiin ja markkinointiin

21/06/2016
Marraskuussa 2015 sai Riihimäen teatterissa ensi-iltansa Possujuhlat‑niminen pikkujoulukomedia, jonka ympärille toimeksiantomme rakentui. Tarkoituksenamme oli kehittää Riihimäen asiakasrekisteriä ja saada yritysasiakkaat entistä kiinnostuneemmiksi teatterin tarjonnasta. Toimeksiantomme …
Lue lisää
Tehdäänkö diili?

Tehdäänkö diili?

17/06/2016
Tawasta OS Technologies on vuonna 2004 perustettu kasvuhakuinen yritys, joka tarjoaa avoimeen lähdekoodiin perustuvia ohjelmistoratkaisuja. Nuoret huippumyyjät ‑hankkeen opiskelijatiimin (Ari Kallio, Juho Pyykkö ja Stella …
Lue lisää
Huippumyyjäksi kehittyminen

Huippumyyjäksi kehittyminen ja sen haasteet

16/06/2016
Nuoret huippumyyjät (ESR) -hankkeen valmennukseen osallistunut Stella Siitonen kirjoittaa opeista, joita on saanut valmennukseen liittyviltä asiantuntijaluennoilta. Lisäksi hän tutki aihepiirin kirjallisuutta selvittääkseen, millainen on huippumyyjä …
Lue lisää
Matkalla huippumyyjäksi

Matkalla huippumyyjäksi

10/06/2016
Yritys elää kannattavasta myynnistä, jolla saadaan aikaan työpaikkoja ja talouskasvua. Samaan aikaan kuitenkin osaavista myynnin ammattilaisista on pulaa. Pk-yritysten myyntitoiminta potee alituista resurssipulaa myös siitä …
Lue lisää
Liikatalousosaaminen

Askeleet myyntiosaamisen kehittämiseen

10/06/2016
Osaaminen on monitahoinen käsite. Nykypäivän työ edellyttää jatkuvaa osaamisen kehittämistä ja sopeutumista muutoksiin. Pelkkä tutkinnon kautta hankittu osaaminen tai pätevyys ei riitä, vaan tärkeää on …
Lue lisää

Myyntikampanjat ja digitaalisuus

02/06/2016
Myyntityö on yrityksen toiminnan kulmakiviä. Perinteisesti sen välineitä ovat mm. myyntikansio, myymälämarkkinointimateriaali, kampanjakartat ja hinnastot, tilauslomakkeet ja erilaiset tuote, palvelu- ja asiakaskortit sekä näytteet myytävistä …
Lue lisää
Hämeen Yritysviestintä

Hämeen Yritysviestintä ja monipuoliset haasteet

01/06/2016
Hämeen Yritysviestinnän Rahalinna-tiiminä saimme keväällä 2015 toimeksiannon, joka koostui useammasta eri kokonaisuudesta. Alusta alkaen oli selvää, että kohtaamme paljon haasteita, mutta toisaalta myös oppimisemme olisi …
Lue lisää
Huippumyyjän osaaminen digiaikana

Huippumyyjän osaaminen digiaikana

24/05/2016
Nuoret Huippumyyjät -hankkeeseen liittyvän opinnäytetyöni pääaiheena oli digitaalinen myyntityö. Opinnäytetyöni tarkoituksena oli selvittää digitalisaation vaikutusta myyntityöhön: sitä, kuinka digitalisaatio on vaikuttanut huippumyyjien osaamisvaatimuksiin ja rooliin …
Lue lisää
vanajanlinna

Vanajanlinna panostaa digiin ja someen

23/05/2016
Markkinat ovat siirtyneet monella alalla verkkoon ja ovat täynnä vaihtoehtoja, joista potentiaalinen asiakas voi valita juuri hänen tarpeisiinsa sopivan ratkaisun. Vaihtoehtoja on helppoa kilpailuttaa verkon …
Lue lisää
Asiakaspersoonat

Asiakaspersoonat auttavat myyntityön arjessa

28/04/2016
Yksi Nuoret huippumyyjät -valmennuksen toimeksiantajista oli yksityisomisteinen, vahvasti asiakaslähtöisesti toimintojaan rakentava ja kansainvälisillä markkinoilla toimiva yritys. Yrityksellä on yli 30 vuoden kokemus toimialaltaan. Tämä näyttäytyy …
Lue lisää
sosiaalinen media

Rohkelikkona somessa

26/04/2016
MTV:n Suomalaisten sosiaalisen median käyttö 2015 -muistion mukaan ikäryhmissä 15–55 vain 7,3 prosenttia ei ollut käyttänyt sosiaalisen median palveluita viimeisen kolmen kuukauden aikana. Tämä tarkoittaa, …
Lue lisää
Puhenlinmyynti

Käytännön ohjeita puhelinmyyntiin

19/04/2016
Puhelimitse tapahtuva viestintä on vuorovaikutusmarkkinointia. Kiireisessä liike-elämässä puhelinviestinnän merkitys korostuu. On laskettu, että jopa kahdeksan asiakasta kymmenestä hoitaa asioitaan yrityksiin puhelimitse. Ei ole siis yhdentekevää, …
Lue lisää
Nuoret huippumyyjät

Huippumyyjiksi valmennettavat puhelintyössä

19/04/2016
Nuoret huippumyyjät -hankkeen yritystoimeksiannoissa oli paljon puhelimitse tapahtuvaa yhteydenottoa asiakkaisiin. Kaikki toimeksiannot eivät olleet suoranaista palvelun tai tuotteen myyntiä, mutta se tähtäsi tulevaan myyntiin ja …
Lue lisää

Primary Sidebar

Tietoa kokoelmasta

Nuoret huippumyyjät oli Suomen Yrittäjäopiston ja Hämeen ammattikorkeakoulun v. 2015-2016 toteuttama ESR-rahoitteinen myyntivalmennus ja projektityöskentely. Työskentelyn tuloksia esitellään oheisissa kirjoituksissa. Kokoelman on toimittanut suunnittelija Marjo Vaalgamaa Hämeen ammattikorkeakoulusta.

ISBN 978-951-784-777-3

Sisällysluettelo

Tehoa teatterin myyntiin ja markkinointiin

Tehdäänkö diili?

Huippumyyjäksi kehittyminen ja sen haasteet

Matkalla huippumyyjäksi

Askeleet myyntiosaamisen kehittämiseen

Myyntikampanjat ja digitaalisuus

Hämeen Yritysviestintä ja monipuoliset haasteet

Huippumyyjän osaaminen digiaikana

Vanajanlinna panostaa digiin ja someen

Asiakaspersoonat auttavat myyntityön arjessa

Rohkelikkona somessa

Käytännön ohjeita puhelinmyyntiin

Huippumyyjiksi valmennettavat puhelintyössä

Footer

HAMK UNLIMITED

HAMK Unlimited on Hämeen ammattikorkeakoulun open access
-julkaisuportaali. Julkaisuista vastaa HAMKin toimituskunta.
julkaisut@hamk.fi

TIETOA SIVUSTOSTA

Alasottoilmoitus
Käyttöehdot
Saavutettavuusseloste

HAMK logo

Copyright © 2023 · Genesis Sample on Genesis Framework · WordPress · Log in