The purpose of the promotion of goods and services is to create demand for these products. It is also to answer the demand for different …
Digitalisaatio ja älylaitteet ovat nykyään kaikkialla, myös luonnossa. Hämeen ammattikorkeakoulun DigiTrail-hankkeessa ja Lahden ammattikorkeakoulun hallinnoimassa Virtuaaliluonto-hankkeessa on tutkittu ja kokeiltu erilaisia tapoja, joilla digitalisaatiota voidaan …
Metsään sijoittuvien luontoreittien ja -alueiden ylläpitäjien ja huoltajien työnkuva vaatii muutoksia luontomatkailun suosion kasvaessa. Metsätalousinsinöörien koulutuksessa tulee myös ottaa huomioon nämä kasvun aiheuttamat muutokset. Tässä …
Luonto on täynnä aarteita. Luonnossa liikkuminen on lapselle luontaista, seikkailua ja luonnon aarteiden ihmettelyä. Luonnossa liikkumisella on positiivisia vaikutuksia ihmisten hyvinvoinnille. Tältä pohjalta Aulangolle kehitettiin …
Matkailu, ja varsinkin luontomatkailu, on ollut jo pitkään kasvava trendi maailmalla. Suomessa tämä näkyy varsinkin Keski- ja Etelä-Euroopasta sekä Aasiasta tulevien turistien määrän kasvuna (Visit …
Digitaalisuus luo matkailupalveluiden tarjoajille mahdollisuuden uudenlaisten elämyksien luomiseen asiakkailleen. Digitaalisuuden avulla tarina voidaan liittää uusin kiehtovin keinoin osaksi palvelukokonaisuutta. Eri kohteisiin voi matkustaa vaikkapa virtuaalisesti …