Skip to primary navigation
Skip to main content
Skip to primary sidebar
Skip to footer
HAMK Unlimited
Julkaisuja Hämeen ammattikorkeakoulusta
Lehdet
Professional
Journal
Scientific
Alat
Ammatillinen osaaminen ja opetus
Biotalous ja luonnonvara-ala
Hyvinvointi ja sote-ala
Kulttuuri ja muotoilu
Teknologia ja liikenne
Yrittäjyys ja liiketoiminta
Muut
Kokoelmat
Avoin Häme
CleanExport
Digitalisaatio ja muutos / Digitalization and Change
DigiTrail
Employers’ perspectives on ePortfolios
Empowering ePortfolio Process
Higher education perspectives on ePortfolios
Innovaatiojohtaminen
Liikenne 4.0
Luomussa vara parempi
PoliRural – Hämeen maaseutua kehitetään tulevaisuutta ennakoimalla yhdessä
Problem-based learning & agropreneurship in Africa
Maahanmuuttajien urareitit
Nuoret huippumyyjät
Office 365 -intran käyttöönotto HAMKissa
Oppimisen digiagentit II
Students’ perspectives on ePortfolios
TAIKOJA
Uudistuva hevostalous
Universal Design for Learning (UDL)
In English
Articles in English
About HAMK Unlimited
Instructions for writers
Instructions for reviewers
Contact editorial staff
Ohjeet
Kirjoittajan ohjeet
Arvioijan ohjeet
Info
Keitä ne ovat ne tuutorit – miksi korkeakouluopiskelijat hakeutuvat tuutoreiksi?
Oppimisympäristöt yliopiston kieliaineissa
Stability of woad-based natural indigo pigmented bio-based coatings for wooden facades
Design thinking meets agile development in Design Factory Project
Ihmiskäsitysten merkitys opettajan työssä
Understanding solar cooker’s impacts on lives of rural Zambian women
<<
1
…
5
6
7
8
9
…
43
>>
Sivustollamme hyödynnetään evästeitä, jotta voimme seurata sivuston käyttöä ja kehittää palveluamme.
Hyväksy
Kieltäydy
LISÄTIETOJA